normal-is-boring

Alla inlägg den 30 januari 2016

ok

Av sara Vem vet - 30 januari 2016 20:14

hahah fun story har en tatuering hahaha lol Nä men har en på riktigt men den är så jälva dålig gjord och syns typ inte xD haha det är ett # och är  runt min fotknöl eller vad det heter haha det var min kompis som gjorde den och jag gjorde en på henne xD den jag gjorde på hon vart mycket bättre för den syns då iallafall xD

Av sara Vem vet - 30 januari 2016 14:14

Jag gillar att skriva typ sagor eller bara skriva vad som är i mitt huvud men problemet är att jag tycker jag skriver så satans dåligt, asså det bir som aldrig  bra  jag vet inte hur jag sak få det att bli bra./ 

 

Fyfan vad jag har ont i min käke och  ska fara och kolla det på måndag fast mamma jobbar och kan inte följa mig så jag tror inte jag  far.. Jag vet att det kan värka löjligt men jag kan inte fara till tandläkare eller doktorer själv det går inte.. 

På svenskar ska vi jobba med arbetarförfattare eller vad det heter, vi ska  läsa om fyra författare och skriva vad dom har igemnsamt och sånt sen ska vi prata om det högt och typ redovisa eller nå och det vill jag inte göra  ,sen ska vi välja en av dom och fördjupa oss en av dom. Det kan jag helldre göra för det måste vi inte redovisa.

 

Åhh jag är redan trött på skolan och har varit där i två veckor 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards