normal-is-boring

Direktlänk till inlägg 23 december 2015

Snart

Av sara Vem vet - 23 december 2015 09:41

Jag vaknade tidigt i dag haha klockan 8. 

Det jag har gjort den dess är att spela mahjong och solitare tror jag det heter hahah men det är ganska kul om man har tråkigt det är också ganska beroende framkallande.

Åsså ha jag gått och blivit riktigt jvla förkyld och det är så jävla jobbit man kan inte sova för det går bara att andas igenom 1 näsborre och halsen är så himla torr och gör ont så jag drack typ 20 koppar te i går haha, det hjälpte inte så mycket.

 

Nu efter maten ska vi fara till farmor och hämta våra julklappar eftersom vi inte blev bjudna till henne så ska vi fara till mormor istället, Vi har typ firat jul där nästan alla år. Mina kusiner bruka komma  om dom inte firar med sin pappa, Vi träffar typ våra kusiner om vi ha tur 1 gång om året haha men det är därför dom bor så långt borta och min moster har inte körkortet. Men det är så jävla pinsamt att träffa som för ingen pratar typ med varandra eller nått så alla kan typ sitta i ett rum knäpp tyst i en timme haha 

dom är samma ålder som ajg och min storebror haha det bli ändå pinsamt lol.

Men jag vet inte om jag är taggad för julafton i morgon det är som blandade känslor så jag vet inte

Nu ska jag forsätta att spela ahahah

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ok

Av sara Vem vet - 30 januari 2016 20:14

hahah fun story har en tatuering hahaha lol Nä men har en på riktigt men den är så jälva dålig gjord och syns typ inte xD haha det är ett # och är  runt min fotknöl eller vad det heter haha det var min kompis som gjorde den och jag gjorde en på henne...

Av sara Vem vet - 30 januari 2016 14:14

Jag gillar att skriva typ sagor eller bara skriva vad som är i mitt huvud men problemet är att jag tycker jag skriver så satans dåligt, asså det bir som aldrig  bra  jag vet inte hur jag sak få det att bli bra./    Fyfan vad jag har ont i min käk...

Av sara Vem vet - 26 januari 2016 18:36

 Klicka här  Det äe en bra artikel jag läste om 11 saker du måste veta om du älskar en person med ångest  Haha ni kanske inte visste det om mig men jag gillar att läsa artiklar jag kan sitta i timmar och läsa hahah   ...

?

Av sara Vem vet - 17 januari 2016 12:21

Jag har inte haft motivation att göta något i veckan , jag har haft så mycket ångest i veckan över skoaln eller skolan går väl bra men det är att ta sig till skolan för jag måste ju åka 1timme buss och jag får jätte mycket ångest av att åka buss och ...

Av sara Vem vet - 11 januari 2016 14:17

Vakna sex i morse för bussen till stan går fem i sju, och så glömde jag ta min medecin i morse.Men åka buss gick bra och jag var berädd att stiga av där alla sa att bussen skulle stanna  vid skolan. men buss jäveln stanna inte även om jag tryckte sto...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards