normal-is-boring

Direktlänk till inlägg 17 december 2015

Skolan

Av sara Vem vet - 17 december 2015 12:46

Jag går inte skola nu jag började gymmnasiet men hoppade av efter första dagen jag kunde inte gå där för jag kännde allt bara fyllde mig och jag kunde inte stanna där. så jag har inte gått skola sen i före sommaren , Och jag ville ite jobba heller så jag fick söka en ny skola som ja inte heller vill för jag hittar absolut inget som intresserar mig. 

Men iallafall efter jag kom tillbaka från skoaln så fick min förra skolan prata men mig och hjälpa mig att välja en ny skola och sluta med att skolsköterskan sa att jag skulle gå till en kurator på sjukan, jag gjoder det och nag blev disgnoserad men depression oxh jag visste sen innan att jag har det jag tror alla som har blivit diagnoserad men depression visste nog att dom hade det innan aja

Och jag blev diagoserad med ångest eller heterdet diagoserad då ? aja oc socialfobi.

så vi börja prata om medecin och jag sa varför inte prova. nu har jag ätit medecin ganska länge kanske 6 veckor.men det har inte hjälpt  så min kurator föreslog att vi skulle gå till bup och få "bättre medecin" och kanske kolla om KBT akulle vara något som skulle hjälpa mig. 

Igår så fick jag ett berv som sa att jag hade kommit in på en vuxen skola som jag hade sökt in på för jag tycket det värkade bäst av alla min alternativ  för då in´riktar man sig inte på något speciellt utan man får bara gymnasieutblidnig eller nå sånt. aja men  då fick jag denna känsla som jag fick när jag skulle börja  gymnasiet och jag grät i ksk 2 timmar. och nu har jag mycket ångest för jag måste åka buss dit och då åst jag sägga till när bussen ska stanna och sånt för han stanar normalt inte av där. och i bussen är det dom som gick på min gammla skolan och dom som vet vem jag är och då bölir det bara värre. åh herregud 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ok

Av sara Vem vet - 30 januari 2016 20:14

hahah fun story har en tatuering hahaha lol Nä men har en på riktigt men den är så jälva dålig gjord och syns typ inte xD haha det är ett # och är  runt min fotknöl eller vad det heter haha det var min kompis som gjorde den och jag gjorde en på henne...

Av sara Vem vet - 30 januari 2016 14:14

Jag gillar att skriva typ sagor eller bara skriva vad som är i mitt huvud men problemet är att jag tycker jag skriver så satans dåligt, asså det bir som aldrig  bra  jag vet inte hur jag sak få det att bli bra./    Fyfan vad jag har ont i min käk...

Av sara Vem vet - 26 januari 2016 18:36

 Klicka här  Det äe en bra artikel jag läste om 11 saker du måste veta om du älskar en person med ångest  Haha ni kanske inte visste det om mig men jag gillar att läsa artiklar jag kan sitta i timmar och läsa hahah   ...

?

Av sara Vem vet - 17 januari 2016 12:21

Jag har inte haft motivation att göta något i veckan , jag har haft så mycket ångest i veckan över skoaln eller skolan går väl bra men det är att ta sig till skolan för jag måste ju åka 1timme buss och jag får jätte mycket ångest av att åka buss och ...

Av sara Vem vet - 11 januari 2016 14:17

Vakna sex i morse för bussen till stan går fem i sju, och så glömde jag ta min medecin i morse.Men åka buss gick bra och jag var berädd att stiga av där alla sa att bussen skulle stanna  vid skolan. men buss jäveln stanna inte även om jag tryckte sto...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards