normal-is-boring

Direktlänk till inlägg 19 december 2015

Rubrik saknas

Av sara Vem vet - 19 december 2015 14:34

1. Vilken svordom använder du mest? Fuck eller fan haha


2. Äger du en iPad? Nej 


3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?  7 och halv nio 


4. Hur många resväskor äger du? ingen haha

 

5. Använder du flip-flop skor? Nej 

 

6. Var köper du dina matvaror ifrån? Mamma och pappa handlar mest på ica tror jag 

 

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jo 


8. Vilken var den senaste filmen du såg? harry potter haha


9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna? själv hahah


10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? ny mobil och en macbook och ett nintendo hhahaha


11. Har någon någonsin kallat dig lat? jööö


12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?  tar en så hjälper min ångest så jag kan slappna av och  sova 


13. Vilken CD ligger i din CD spelare just nu? haha har ingen cd


15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nej 

 

16. När var senast någon fotade dig?  hAHhaha vet inte 


17. Vad åt du till middag senast? lax och potatis och sås 

 

18. Använder du huvtröjor?  i love big tröjor ahaha


19. Kan du vissla? jappp


20. Vem var den senaste som ringde dig? mamma 


21. Vilken är din favorit åk attraktion på ett nöjesfält? ha typ aldrig vare på nöjesfält 


22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? ja 


23. Vilket riktnummer befinner du dig i?  hahahah jaaaduuu


24. Tittade du på tecknat när du var liten? ja gör det fortfarande 


25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? hahah där jag bor har vi inget köpcentrum 


26. Hur många syskon har du? 1 syster 4 bröder 


27. Är du blyg inför det motsatta könet? japp


28. Vilken film kan du alla replikerna till? hha typ harry potter 


29. Äger du några popband t-shirts? nope 


30. När flög du senast? aldrig 


31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? vårat* haha fem och sen haar vi en köks soffa 


32. Läser du för skojs skull? aa

 

33. Kan du några andra språk? engelska 


34. Diskar du din egen disk? i bland 


35. Har du gråtit offentligt? aaa 


36. Har du en stationär dator eller en laptop? lapptop 


37. Försöker du alltid lära dig nya saker? nej 


38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? jaaaaaaaaaaasss


39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? dunno


40. Kan du kasta macka? nej j


41. Har du någonsin varit på Jamaica? nope 


42. Vad har du med dig in på bion?  choklad 


43. Vem är din favoritlärare och varför? har ingen 


 44. Har du dejtat någon av en annan religion? nope 


45. Vad har du för väder? kallt och snöö


46. Har du en blogg? nej aldrig 

 

47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? ....


48. Gillar du att flyga? aldrig gjort det


49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? rolig 


50. När sov du senast på golvet? dunno


51. Vilken är din favorit drink? vatten 

 

52. Gillar du din boende-situation?nej vill bo ensam haha


53. Vilken är din mammas hemstad? malå


54. Din pappas hemstad? norsjö


55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?12 typ hahaha 


56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? haahah


57. Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? gorde det förr


58. Vilken är din favoritfrukt? vindruvor eller appelsin


59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? nej 

 

60. Vad önskar du dig i julklapp? vet inte 


61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? nejee 


62. Tror du på liv på andra planeter? juu


63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?  mig själv 


64. Tror du att Gud är man eller kvinna? dunno


65. Vad var det senaste du åt? lax

 

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Vet inte 


67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? jag vet int

 

68. Gillar du senap? Nää


69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? sov 

 

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? aaa

 

71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? vet inte 


72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? haha nej 


73. Tycker du om att krama folk?nej 

 

74. Skulle du säga att du är trendig? Nej

 

75. Äger du en digitalkamera? aa mamma 


76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?  hahaha alla

 

77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det? nä


78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? haha vet inte


79. Tycker du att du är attraktiv? nej 


80. Vad är du allergisk mot? nje tror inte det 


81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej 


82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?  jag skulle villja hetta harry eller michael hahahahah

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ok

Av sara Vem vet - 30 januari 2016 20:14

hahah fun story har en tatuering hahaha lol Nä men har en på riktigt men den är så jälva dålig gjord och syns typ inte xD haha det är ett # och är  runt min fotknöl eller vad det heter haha det var min kompis som gjorde den och jag gjorde en på henne...

Av sara Vem vet - 30 januari 2016 14:14

Jag gillar att skriva typ sagor eller bara skriva vad som är i mitt huvud men problemet är att jag tycker jag skriver så satans dåligt, asså det bir som aldrig  bra  jag vet inte hur jag sak få det att bli bra./    Fyfan vad jag har ont i min käk...

Av sara Vem vet - 26 januari 2016 18:36

 Klicka här  Det äe en bra artikel jag läste om 11 saker du måste veta om du älskar en person med ångest  Haha ni kanske inte visste det om mig men jag gillar att läsa artiklar jag kan sitta i timmar och läsa hahah   ...

?

Av sara Vem vet - 17 januari 2016 12:21

Jag har inte haft motivation att göta något i veckan , jag har haft så mycket ångest i veckan över skoaln eller skolan går väl bra men det är att ta sig till skolan för jag måste ju åka 1timme buss och jag får jätte mycket ångest av att åka buss och ...

Av sara Vem vet - 11 januari 2016 14:17

Vakna sex i morse för bussen till stan går fem i sju, och så glömde jag ta min medecin i morse.Men åka buss gick bra och jag var berädd att stiga av där alla sa att bussen skulle stanna  vid skolan. men buss jäveln stanna inte även om jag tryckte sto...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards