normal-is-boring

Direktlänk till inlägg 11 januari 2016

skit jävla dag

Av sara Vem vet - 11 januari 2016 14:17

Vakna sex i morse för bussen till stan går fem i sju, och så glömde jag ta min medecin i morse.Men åka buss gick bra och jag var berädd att stiga av där alla sa att bussen skulle stanna  vid skolan. men buss jäveln stanna inte även om jag tryckte stopp eller ställde mig upp så jag fick åka in till centrum och sen gå till skolan vilket tar ksk 20 min  så jag börjar gå och känner all ångest bubbla upp och jag har ingen aning vars jag är för jag hitta inte skolan och så jag ringer mamma och får värsta panikattacken, jag sa att hon skulle komma och hämta mig för jag orka inte fara på skolan och jag hittar inte osv. Men hon kunde inte komma och hämta mig å jag börja få mer panik och börja gå mot centrum igen för jag ville inte fara på skolan specielt efter detta så jag hitta en buss som går hem kvart i tolv och klockan var typ halv nio  och affärerna öppna inte tills 10, så jag skulle å ica för det hade öppet s när jag skulle betalla så slog jag fel kod typ 4 ggr för jag hade typ fortfarande panikattack och skakade som fan

 

sen ringde mamma och sa att hon skulle följa mig i morgon och det känns ju bra men ändå pinsamt att måsta ha med sig sin mamma när man är 16. Men ska försöka i morgon  få se om jag orkar åhh 

Fyfan i dag var ingen bra dag för mig vill bara sova bort livet, Så här blire alltid när jag ska göra saker fyfan 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ok

Av sara Vem vet - 30 januari 2016 20:14

hahah fun story har en tatuering hahaha lol Nä men har en på riktigt men den är så jälva dålig gjord och syns typ inte xD haha det är ett # och är  runt min fotknöl eller vad det heter haha det var min kompis som gjorde den och jag gjorde en på henne...

Av sara Vem vet - 30 januari 2016 14:14

Jag gillar att skriva typ sagor eller bara skriva vad som är i mitt huvud men problemet är att jag tycker jag skriver så satans dåligt, asså det bir som aldrig  bra  jag vet inte hur jag sak få det att bli bra./    Fyfan vad jag har ont i min käk...

Av sara Vem vet - 26 januari 2016 18:36

 Klicka här  Det äe en bra artikel jag läste om 11 saker du måste veta om du älskar en person med ångest  Haha ni kanske inte visste det om mig men jag gillar att läsa artiklar jag kan sitta i timmar och läsa hahah   ...

?

Av sara Vem vet - 17 januari 2016 12:21

Jag har inte haft motivation att göta något i veckan , jag har haft så mycket ångest i veckan över skoaln eller skolan går väl bra men det är att ta sig till skolan för jag måste ju åka 1timme buss och jag får jätte mycket ångest av att åka buss och ...

Av sara Vem vet - 9 januari 2016 08:53

Känn bra att få in rutiner i vardagen gemon att börja skola och sånt. Men genom att det är ett helt nytt ställe jag ska börja så är ju problemet all ny miljö och alla nya människor så blir det jätte jätte jobbigt för mig för då känner jag inte någon...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards